14.4.10

Nr. 42


4 kommentarer:

  1. Det är såå vackert att få bo i skogen...

    Hoppas att du har en riktigt fin dag.

    SvaraRadera
  2. åh... man skulle kunna tro att det är du som pluggar på media och inte jag. Du och dina fantastiska bilder <3!

    SvaraRadera
  3. Till mamma:
    Vertkligen !

    Tack detsamma <3

    Till milla:
    Kanske inte riktigt. Men det är ganska kul detdär med foto. Men som du vet så myser jag bäst utan press. Läser inte när skolan vill ha mig att läsa och fotar bara när ingen tjatar om att jag ska fota och ta bilder "på rätt sätt" (..med rätt ljus, rätt inställningar o.s.v.) "...men jag ska älska, ja då ska det finnas tid att älska fritt" du vet:) (: Mobilkamera och livslust. Det enda som behövs ;) Tihi. Eller hur! =)

    SvaraRadera
  4. Du har så hilma rätt :) klok du är! <3

    SvaraRadera