1.4.10

Nr. 18

Nytt nummer.

4 kommentarer:

  1. Madelene Fagerlund12 april 2010 kl. 20:45

    Jag skickade sms till dig igår kväll och insåg att det kanske var väldigt fel nummer!

    Har nu setat och läst inlägg efter inlägg, väldigt blandade känslor måste jag säga. Tillvisso kan jag inte slita blicken från inläggen. Med all ärlighet så avslutar jag läsandet med tårar i ögonen!

    Puss på dig gumman

    SvaraRadera
  2. Åh, Madelene!
    Så fint du skriver! Tack för fina ord<3

    Jag skulle gärna vilja ge dig mitt nya nummer men vill inte skriva ut det här. inte än. Men om du vill så får du gärna lämna ditt nummer eller msn så addar jag/ skickar ett sms till dig (:

    Puss! Ta hand om dig <3

    SvaraRadera
  3. MadeleneFagerlund13 april 2010 kl. 17:48

    Mitt nummer är 0707296426 & Msn är Madelene.F@Live.se

    Puss<3

    SvaraRadera