2.4.10

Nr. 21

Brev till dig som målar blommorna, tänder stjärnorna och bestämmer vädret:

Hej på dig!

Mitt namn är Sarah Norén och jag skriver till dig angående vädret. Vill börja med att tacka för solen vi fick se idag. Har ett litet förslag för morgondagen. Jag skulle vilja föreslå solsken hela dagen imorgon också. Dagen idag var fantastisk men jag hade tyvärr inte möjlighet att njuta av den fullt ut. Satt nämnligen i en bil massa, massa timmar. Så snälla bjud på solen imorgon också? Hela min familj skulle vara så hemskt tacksamma och säkert fler med oss. Tack på förhand och ta hand om dig!

Med vänliga hälsningar
Sarah Norén

4 kommentarer:

  1. En bra beställning som troligen var inne i tid för den gick helt klart igenom..
    ;o)

    Ha en fin dag nu och sug i dig av sooolen, blommorna och vädret..

    SvaraRadera
  2. Tihi, Tänkte att man kan ju inte "bara gå omkring och hoppas hela tiden"(;

    Detsamma ! <3
    Puss

    SvaraRadera
  3. in på msn baby så skickar jag bilder från igåååR! :)
    puss <3

    SvaraRadera