20.10.10

Nr. 130

Idag slog jag huvudet i en skåpslucka.

4 kommentarer:

  1. Gör ved av den.......
    Jag menar skåpluckan.. ;o)

    Hoppas att din dag har varit bra på alla vis..

    Kram från Mamma..
    ;o)

    SvaraRadera
  2. Haha, kanske av huvet också :P Bäst så...vissa dar (: Dagen sög lite Puss

    SvaraRadera
  3. Skulle bara kolla om hörnen var mjukare i Italien. Grejen är den att jag bara väntade på att det skulle hända. Jag är nämnligen otroligt dålig på att stänga skåpsluckorna efter mig när jag gör någonting i köket. Denhär gången noterade jag tillochmed att luckan var öppen och tänkte : Jag ska inte slå huvudet i den. Typiskt... Men mamma är värre än mig. När hon plockar ur diskmaskinen hemma är det nästan så att ungsluckan står öppen när hon är klar (:

    SvaraRadera